Warunki współpracy
Jak zamówić produkt w Sportstrefa.com.pl?
1. Dowiedz się o cenę oraz dostępność danego produktu.
2. Zamówienia są realizowane przy przedpłacie 50%.
Po akceptacji zamówienia i potwierdzeniu zamówienia oraz ustalenia ew. szczegółów, klient otrzymuje fakturę . Zaliczkę w kwocie 50% należy wpłacić w ciągu 5 dni roboczych na wskazane konto. Po dokonanej wpłacie następuje proces realizacji zamówienia. Zamówienie wysyłane jest po dokonaniu pełnej wpłaty.
Warunki i procedury handlowe:
Zamówienie towaru jest traktowane jako zobowiązanie się do jego odbioru. W momencie realizacji zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT.
Dostawa i odbiór towaru
(czas realizacji od 3 do 7 dni roboczych)
Zamówienia są przekazywane do realizacji od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 -14:00. Dostawy towarów realizuje dla nas firma kurierska UPS. Zamówienia można również odebrać w siedzibie firmy pod adresem Warszawa, ul. Narocz 19 oraz Czachówek, ul. Główna 49 w godzinach 10:00 -14:00 (poniedziałek-piątek), przed wcześniejszym kontaktem.
Ceny:
W celu ustalenia ceny zapraszamy do kontaktu. Cennik uzależniony jest od ilości zamawianego towaru oraz długości współpracy z daną firmą, klubem lub osobą.
Ceny dostaw przy standardowych paczkach:
Odbiór osobisty - 0 zł
Kurier:
Przesyłka kurierska
- 19,00 zł
Przesyłka kurierska pobranie
- brak
Listy i paczki pocztowe
:
List polecony priorytetowy
- 8,00 zł
Reklamacje:
Reklamacje zleceń prosimy składać jak najszybciej po odebraniu towaru, telefonicznie lub mailowo:
sportstrefa.sklep@gmail.com
tel.: 509 201 853
Płatności:
Rachunek bankowy
mBank S.A.
PL 43 1140 2004 0000 3402 7680 3540
NIP. 123 134 67 56
Zapraszamy do współpracy!